پیام مردم ایران به آقای بنی صدر;آره ه ه ه ه؟

آررررررررررررههههههههههههههههه؟بعد ما جنبش رو ادامه بدیم ،شب و روز جوون دستگیر کنن تا آخر عمرشون از کار و درس وزندگی محروم بکنن،به ناموس مردم تجاوز بکنن،اعدام بکنن،شما یا مردم تونس کدومتون میتونید به دادمون برسید،آقا جون شما که چشه مایی چرا؟جنبش همین جوری یلخی که نمیشه برنامه میخواد،این دویست بار آقای موسوی برنامه میخواد،آقا مهدی به خدا برنامه میخواد،حالا ببین کی گفتم.به موقعش تو خیابون هم اومدیم صد بار قوی تر از تونسیا،اما اینا از رو برو نبودن،حالا اینا رو ولش یه سیگار روشن کنیم،روشن شیم.آره می گفتم،من خودم دو بار نارنجک بستم رفتم زیر خر،اِِِِِ ِ ِ باز چاخان کردم.ولی نه خداییش مردم ایهاالناس مگه برنامه ای برای ادامه ی جنبش داریم ؟ با تو خیابون اومدن مشکل جلو اینا حل میشه؟اصلا اهالی تونس شماها چتونس؟آخ سیگار افتاد رو کی برد،ما رفتیم……

این نوشته در Uncategorized ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

بیان دیدگاه