روز پزشک بر پزشک سبز شهید رامین پور اندرجانی و خانواده اش مبارک باد

امروز که تقویم رو نیگا کردم،دیدم روز پزشکه،یکهو تصویر رامینِ عزیز، پزشک شجاع کهریزک جلو چشام نقش بست،یادم افتاد که الان پدرش مدرک پزشکیش رو که تازه گرفته داره نگاه می کنه و اشک می ریزه.مادرش چند بار دستش رفته سمت تلفن که به رامین زنگ بزنه اما…

تو همین فکرا بودم که صدای تلویزیون اومد;نشست مشترک مجلس و دولت

عصبی شدم داد زدم مامان اون لعنتی رو خفه کن.مادرم زد صدای آمریکا

کارشناس تفسیر خبر گفت جنبش سبز دیگه تو خیابونا نمی تونه کاری بکنه با خودم گفتم یعنی خون رامین پایمال شد،یعنی نتونستیم به شعارمون عمل کنیم.برادر شهیدم خونتو پس می گیرم

صحبت از وحدت می کنن، با خودم گفتم هر کسی که با اینا وحدت کنه قاتلِ رامینه

این نوشته در Uncategorized ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

